Re: Zmiana grafiki / overclocking?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 15:54:33 MET DST

LJ <lj@wodj.di> Odpowiedz na news:op.ttea9wvimmzrjm@jaworski-
5f9b5e.company.com:

> Sprawdzałem na kilku grach i zgodzić się nie mogę. Gry chodzą ładnie,
> nic nie przycina. Nowe gry.

> Nie grywam. A ma być do swobodnego operowania
> przy scenach w programach 3d.

W viewportach grafika nie wiele daje jeżeli procesor nie wyrabia z
przeliczeniem tych poligonów. Pewien przyrost wyjadności można odczuć, gdy
masz podgląd przełaczony na highlist + shading(z pamieci pisze, to ten
najwyższy). Wtedy grafika, gdy masz włączone viewporty na DX, coś daje. Ale
nie wiele.
A napisz jakim cudem zrobiłeś quadro z GF7300?

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski