Re: HDD Samsunga laptopowy

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 15:39:46 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <ahpuch@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f40vv7$ni2$1@news.onet.pl...

> 5 Watt ciagnie ten dysk "w porywach". To raczej nie to.

5 Watt przy 5V to jest 1A, wiec to chyba jednak to. Mialem podobny problem
przy zasilaniu z USB. Dysk sie uruchamial, po chwili sie wylaczal, rozkrecal
na nowo itp.

Proponuje sprawic sobie przejsciowke 2.5->3.5 (tasma) plus zasilanie i
podlaczyc w zwyklym kompie pod standardowy kontroler (a nie przez jakies
przejsciowki USB).

--
rb