Re: Wytrzyma³y Pnadrive

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 13:57:28 MET DST

TWerek pisze:

> Zerknij np. Pretec BulletProof (http://tinyurl.com/3acdvt) - powinien
> wytrzymaæ nawet "aktywne wakacje" w Iraku ;-) No i robi± naprawdê dobre

Równie¿ polecam, kupi³em takiego niedawno jako prezent. Obdarowana jest
zachwycona: ³adne, wytrzyma³e. Z moich obserwacji: transfer mo¿e nie
rekordowy ale przyzwoity, wady zauwa¿y³em dwie - rozmiar
uniemo¿liwiaj±cy w³o¿enie innego urz±dzenia USB do gniazda (je¶li
gniazda s± w pionie, a tak w³a¶nie jest w moim laptopie) i cena,
kilkukrotnie wy¿sza od przeciêtnej. Ale IMHO i tak warto. My¶lê teraz o
drugim takim, tym razem dla siebie, tyle ¿e o wiêkszej pojemno¶ci - ten
którego kupi³em mia³ 512 MB, dla siebie potrzebujê min. 2 GB. Moja stara
Actina 256 MB z USB 1.1 przesta³a wystarczaæ, a Digimate którego z
konieczno¶ci u¿ywam jest co prawda a¿ nadto pojemny, ale niestety nie
zawsze mogê go ze sob± mieæ. BulletProof, którego mo¿na u¿yæ jako
funkcjonalnego breloczka do kluczy, bêdzie optymalny.

Micha³ "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl