Re: HDD Samsunga laptopowy

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 12:59:23 MET DST

Obywatel(ka) Grzegorz Nowak dnia 2007-06-04 doniósł(a), że:

> Tzn dysk nie odpala przez usb, czy nie odpalal jeszcze siedzac w
> lapie? Jesli do drugie to raczej mozesz sobie darowac walki.

No ja tez nie widze specjalnych szans odpalenia tego dysku, ale jesli
juz podlaczasz przez kieszen USB to ja bym sie upewnil, czy zapewniasz
wlasciwy prad temu dyskowi. Jezeli podlaczasz tylko poprzez jedno
gniazdo to moze byc za malo (specyfikacja USB to 0.5A choc czesto jest
znacznie wiecej, a dyski moga brac okolo 0.7-0.8A). Sprawdz podlaczajac
do innego komputera lub podlacz osobne zasilanie do kieszeni przez
dolaczony zasialcz, albo osobny kabel USB doprowadzajacy jedynie prad z
drugiego gniazda.
Jezeli Twoja kieszen nie ma zadnego z dwoch rozwiazan, to tzreba by
bylo sprawdzic na jakiejs, ktora ma.

Pozdrawiam.

--

         Artur Mariański