Re: dziwne

Autor: pinkiflojd <pinkiflojd_at_dsoooo.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 12:33:10 MET DST

> Czy po włączeniu komputera dioda sygnalizująca pracę dysków twardych
> miga? Czy może w ogóle się nie świeci? Wentylatory ruszają?
Tak komputer startuje i laduje system...Pomyslalem ze moze to wina monitora
ze zanim sie nagrzeje to wszystko juz sie zaladuje....
Komputer jest dosc stary pentium 2 i ma zintegrowana karte grafiki....Grunt
ze dziala no ale ciekawilo mnie co to jest moze to jakies ustawienie w
biosie ktore wylacza te wszystkie cyferki i literki dla laikow