Re: który laptop lepszy?

Autor: Tomek <i-tommy_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 12:01:21 MET DST

Witam,

od 2 miesiecy jestem posiadaczem tego drugiego - ru422ea. Bardzo fajny
model, wlasnie zalezalo mi na
matowej matrycy i dobrej rozdzielczosci. Vista ładnie doskalowała ikony
automatyczynie na pulpicie, nic
nie jest za malutkie i wszystko sie miesci :) Jesli chodzi o sam system
operacyjny to ja nie narzekam, dorzucilem
sobie tylko 1GB pamieci dla lepszej pracy. Problemem jest nienajlepsza karta
graficzna, ale jesli
nie zajmujesz sie grafika to nie ma problemu.

Ogolnie to jakbym mial kupic jeszcze raz, to wybralbym ten sam model -
1680x1050 to rewelacyjna
sprawa :)

pozdrawiam
Tomek