Re: 8RDA+ padla - lokalizacja usterki - pytanie do ekspertow

Autor: Piotr Fonon <fonon_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 11:56:25 MET DST

Dziękuję wszystkim za bardzo pomocne informacje. Po wymianie
kondensatorów płyta ożyła, jednak jeden moduł pamięci wyzionął ducha.
Teraz mam problem, czy uszkodzenie pamięci nastąpiło podczas awarii
płyty, czy też naprawa nie całkiem się powiodła. Czeka mnie chyba
"rozpoznanie walką". A może jest inna metoda?
Pozdrawiam,
fonon