HDD Samsunga laptopowy

Autor: .:artur:. <no_spam_at_post.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 09:14:30 MET DST

Czesc
Mam takie male pytanko do osob majacych ciut wieksze doswiadczenie w
"ozywnianiu" dyskow choc na chwile.
Znajoma podrzucila mi laptopa bo nie chcial startowac i sie okazalo po
wyjeciu twardziel po przepieciu pod przejsciowke HDD/USB ze nie chce sie
zbootowac. jak by mu mocy brakowalo. nawet miejscami jakies piski daje ale
to po ktorej probie rozruchu. I teraz pytanie jak to ruszyc. mam na mysli
poniesc go na 2-3 minuty to mi wystarczy moze wiecej. ale dobre i to. Czy
moge cos z nim jeszcze zrobic?? JEst to dysk SAMSUNG MP0402H Nie bede
marudzil ze sa tam wazne dane i takie tam bo kazdy ma na dyskach wazne dane
jedni projekt a inni gole d...y :)

--
Artur