Re: Nowy dysk

Autor: m <z_at_z.org>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 20:52:08 MET DST

Miałem na myśli takie przekroczenie, które uniemożliwia jakikolwiek
sposób aktywacji. Mówiono jakiś czas temu, że możliwe są dwie aktywacje.
Nie wiem jak jest teraz. Acha, nie próbujcie podłączać dysku usb z
którego ma startować system, bo to może spowodować taki komunikat jeden
za drugim, gdyż taki dysk będzie często zamieniany z innym. Miałem taka
sytuację, że zmieniałem między sobą dwa dyski twarde i po kilku zmianach
dostałek komunikat o znacznej zmianie sprzętu (co było nieprawdą) i
konieczności ponownej aktywacji.