Re: Jaka płyta główna z S-775

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 15:25:58 MET DST

"Player" <player@noname.pl> wrote in message
news:f3uevd$fc5$1@inews.gazeta.pl...
> o włos oczywiście ale uwzględniając najmniejsze podkręcenie, roznicę w
> zegarze i w poborze mocy to pentiumD sie chowa ledwie zipiąc przy 3.2GHz
> wiatrakiem na >3000rpm hehehe

W podkrecaniu akurat jest bardzo podobnie (procent mozliwego podkrecenia),
pomijam to, ze prawie wszyscy nie podkrecaja.
Pobor mocy to jedyna niezaprzeczalna zaleta, reszta jest mniej wiecej
rownowazna przy takiej samej cenie. Przesadzasz, ze potrzeba >3000rpm,
chyba
ze dopiero po duzym podkrecaniu. Sama architektura core 2 duo nie jest az
taka super, zeby bic przy 50% slabszym zegarze stare prescotty - sam intel
promuja ja przeciez jako 40% wydajniejsza przy 40% mniejszym poborze mocy.
Te najnizsze procesory z nowych serii typu celeron 420, czy pentium e2140
sa
typowymi budzetowkami, a nie zadnymi wymiataczami.

Nie zmienia to faktu, ze kupowanie do nowego komputera pentium d jest
bezsensowne :)