Nowy komp - nowe problemy

Autor: Shreek <pulikowSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 14:22:33 MET DST

Witam

Złożyłem nowy komputer na starszych podzespołach ;-)
Płyta główna MSI MS-7031, cel 2GHz; RAM 512MB; HDD 80GB SATA.

Wszystko poszło w zasadzie gładko ale pojawiły się dwa problemy (może
sprzętowe).

1. Nie mogę zrobić ghosta z partycji C:. Uruchamiam Norton Ghost, który
się strasznie długo ładuje, później niby pokażą się opcje ale po
wybraniu dysku następuje zwis (nie czekałem dłużej niż 15 minut)
W czym może być problem.
Dysk podzieliłem na 3 partycje i bez problemu powinno się dać zrobić obraz.

2. Nie mogę zainstalować bezprzewodowej karty sieciowej na USB Benq
DWL300. Karta leciwa ale w poprzednim kompie działała bez problemów.
Instalowałem drivery na wiele sposobów.
Efekt jest taki, że kartę widać w menadzerze urządzeń jako kartę
sieciową lecz we właściwościach jest napisane, że do karty nie
zainstalowano sterowników.
Karty nie widać w połączeniach sieciowych.
Jeśli chcę zainstalować drivery gdy karta jest podłączona to następuje
zawieszenie procesu instalacji aż do momentu wyjęcia wtyczki USB z karty
- wtedy instalacja dobiega końca, pokazuje się komunikat aby
zrestartować komputer (ale nic to nie daje).
Czy jest jakiś sposób rozwiązania tego problemu czy tylko zmiana karty?
(w poprzednim komputerze z win XPprof działała bez problemów)

--
M.
GG 1119311