Ciche ch³odzenie karty graficznej ATI X1950 AGP

Autor: Palmer <kolupCIACHO_at_o2.pl>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 14:21:58 MET DST

Witam,

Kupi³em kartê x1950 w wersji AGP i chcia³bym wymienic jej chlodzenie, bo
troszkê ha³asuje. Do tej pory mia³em Radka 9800 Pro z Arctic Cooling VGA
Silencerem i bardzo sobie ten coolerek chwali³em, gdy¿ mia³o 3 podstawowe
zalety: nies³yszalne na low biegu, wydajne i nie be³taj±ce wewn±trz budy
naturalnego obiegu powietrza. Kiedy chcia³em pograc po prostu przesuwa³em
wajche z po³o¿enia low na high. Bardzo ubolewam ze nie widze czegos podobnego
na mój ¶wie¿utki nabytek. Co mo¿ecie polecic wydajnego, a nader wszystko
cichego. Mo¿e byc pasywne, aczkolwiek nie wiem czy temperatury nie bêd±
wówczas zbyt wysokie. Je¿eli chodzi o wentylacje to oceniam ja jako dobr± - z
ty³u wentylator 12 cm, w zasilaczu taki sam i z przodu równiez dwunastka.

Pozdr.,
Palmer