Re: Jaka płyta główna z S-775

Autor: Player <player_at_noname.pl>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 13:43:51 MET DST

> a czy ma to przelozenie w grach/filmach ? dodam ze nie planuje bawic
> sie w podkrecanie, takze interesuja mnie fabrycne mozliosci procka...

czy Ty się dopiero obudziłes jak ten gostek o którym wczoraj mowili ze spał
19 lat ??? nie wiesz co to C2D???
niepodkręcony E2140 ma 2x mniejszy zegar a jest szybszy od takiego PentiumD,
do tego ZNAcznie mniej się grzeje, pentiumD to staroć kupowany tylko do płyt
ktore nie obsługują C2D

przejrzyj sobie testy
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/pentium-e2160_9.html
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/pentium-e2160_10.html

koleja sprawa to OC: te procesory mają tak ogromny potencjał ze
niepodkręcanie ich to grzech, standardowo taki E2140 zmieniasz szynę z 200
na 266 i masz gratis 30% szybciej albo więcej, radzę przeczytac kilka testów
bo podkręcanie to dzisiaj standard/norma
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/pentium-e2160_14.html

jak widzisz taki E2160 smiga na 3.4 GHz i w większosci testów jest szybszy
od procesora X6800 ktory kosztuje 3700zł :)