Jaka płyta główna z S-775

Autor: MATEOh <hyndle_at_gmail.com>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 11:36:43 MET DST

Witam,
planuję złożyć sobie w najbliższym czasie komputer. Zastosowanie
komputera to głównie internet, gry i filmy, ale również programy
graficzne (np. Photoshop) i biurowe. Głównie jednak chciałbym go
złożyć pod gry. Nie musi to być super szybki komputer. Procesor już
wybrałem - Pentium D 935 3.2 GHz. Na razie pamięci RAM chciałbym
wrzucić 1 GB. O ile z większością podzespołów nie miałbym problemów
aby wybrać o tyle nie potrafię wybrać płyty głównej. Zupełnie nie znam
się na chipsetach montowanych na płytach. Również nie potrafiłem
znaleźć jakiegoś porównania poszczególnych chipsetów i płyt głównych
jednak nic konkretnego nie znalazłem lub informacje były przestarzałe.
Dlatego proszę Was o pomoc. Wrzućcie jakieś linki do świeżych testów
płyt głównych bądź polećcie coś z krótkim uzasadnieniem. To na czym mi
zależy to PCI-E, SATA, DDR2, S-775 i żeby grafika nie była
zintegrowana (dźwięk może być ;). Chciałbym żeby płyta była również
nie za droga - najlepiej do 250-300 zł. Wiem że za te pieniądze super
cacka na jakimś nForce nie kupię ale może coś w tej cenie będzie się
wyróżniać spośród innych.
Pozdrawiam