Re: Pomocy LCD - pilne

Autor: Janusz K. <alr6_at_op.pl>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 21:32:34 MET DST

Użytkownik "PaRaGaS" <look@my.sig> napisał w wiadomości
news:f3sfdb$jf6$2@inews.gazeta.pl...

> A próbowałeś?
> Panorama świetnie nadaje się do pracy, chociażby z tej przyczyny, że
> ludzkie pole widzenia nie jest kwadratowe ;)
> LCD o proporcjach obrazu 5:4 (1280x1024, wszystkie 19") są po prostu
> tragiczne.

hmm, pracuję głownie na tekście, arkuszach kalkulacyjnych i programach
statystycznych i jakoś nie bardzo mi się to komponuje na panoramie. Zresztą
nawet do stron www lepszy jest tradycyjny rozmiar. Poza tym pracowałem
trochę na "panoramicznym" laptopie i nie bardzo mi pasowało. Zresztą nie
pytałem o proporcje tylko o coś innego. Hmm, a może panoramę z pivotem :) -
to by było to! :P

Ponawiam pytanko - za i przeciw SM940FN i SM970P ?

Pozdr.
Janusz K.