Re: Jaka pamiec? DDR czy DDR2

Autor: <alibaba8_at_vp.pl>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 20:30:17 MET DST

> Jak po DVI sygnał leci to monitor jest ostatnim elementem, który można w
> Twoim przypadku winić ;)

A jak leci po VHS czy jak tam czyli analogu? A tak w ogóle to kiedy ktoś (jakiś
urząd) zmusi producentów do zamieszczania informacji: Kupując ten sprzęt kup
sobie od razu nowy komputer. Niestety ja nie zauważyłem żadnych wymagań
sprzętowych, więc mogę uważać ten monitor za szmelc, i że zostałem nabity w
butelkę. Mało tego, nawet nie wiem na co muszę wydać następną kasę. Tylko na
kartę graficzną czy może na płytę a jak znam życie to pewnie na jedno i drugie.