Re: Monitor LCD 22'' - Iiyama vs Smasung

Autor: Gorgo <Mariusz.Gorzoch_at_gmail.com>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 20:00:41 MET DST

On 30 Maj, 09:53, "Player" <pla...@noname.pl> wrote:

> iiyama na tle samsunga jest kiepska, mia em t iiyam widzia em samunga,
> gdybym koniecznie mia wybrac ktorys z nich to tylko samsung w wersji S

Witam

jak przeczytalem Twojego posta to nie wiedzialem na poczatku o co
chodzi Tobie z ta seria "S". Pogrzebalem w necie i juz teraz wiem...
ze monitror monitorowi nie rozny i lepiej nie trafic przy tym modelu w
cos innego niz seraia "S".

Mam jednak pytanie... dzisiaj bylem w sklepie i maja tam ten model
monitora w seri "C" <- czy wiadomo cos moze komus o tym ?

pozdrawiam
Gorgo