Re: Co to może być?

Autor: SebOLO <mrsebolo_at_wytnijto.o2.pl>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 18:35:07 MET DST

> swojej
>>
> Pokarm lamera, to nastepnym razem zapyta gdzie papier toaletowy kupić...
> Włodek

Nie wiem jak Twoim zdaniem, ale moim te grupy są przeznaczone dla dwóch grup
ludzi:

1) Dla takich, którzy szukaja pomocy, bo nie moga sobie z czyms poradzic
(wg. ciebie "lamerzy")
2) Dla takich, którzy tej pomocy udzielają (w miarę możliwości)

Skoro nie należysz ani do pierwszych ani do drugich to po co tu jesteś?

--
Seb