Re: Trudny wybór płyty głównej (procek Intela)

Autor: fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 15:34:03 MET DST

"Grzegorz K." wrote:

> Przejrzałem całe archiwum, inne strony i próbuję coś wybrać jeśli chodzi
> o płytę główną. Kiedyś preferowałem Asusa, teraz doczytałem, że firma
> się zepsuła i nie robi już tak dobrych płyt jak kiedyś. I jestem w
> kropce.

to wyjdz z tej kropki i zadaj sobie pytanie
jesli zlamiesz noge to zaloza ci gips na cale cialo?
stary sypia sie plyty wszystkiech producentow
bez wyjatku, a takie wertowanie grupy i szukanie
problemow to czysta glupota, idz, kup uzywaj
asus, gigabyte, abit, jeden karabin, pasuje
ci kolor laminatu w abicie bierz abita,
lubisz kolorowe tranzystorki bierz asusa
temat zakonczony, bosz co za pesymista