wymiana p³yty glownej i procka = problem

Autor: shida <shida_at_NOSPAMtlen.pl>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 14:10:56 MET DST

wymieni³em sobie w komputerze p³ytê g³ówn± na ASRock 4DoreDual-VSTA i procek
E2160

kable pod³±czy³em, zasilanie podpi±³em i w³aczy³em komp
niestety, ystem który dzia³a³ ze star± p³yt± i procem nie wystartowa³ ale
tego siê w zasadzie spodziewa³em
za³o¿y³em wiêc drug± partycjê i na niej uruchomi³em instalacjê WIndows XP

tym razem wszystyko posz³o g³adko az do momentu pierwszego restartu
komputera po zakoñczeniu kopiowania plików z CD
komputer miast uruchomiæ sie i zacz±æ instalacjê systemu w trybie
graficznym, zamilk³
dysk siê zatrzyma³, napêd CD tak¿e i pozosta³o mi czarne okno zmiagaj±cym
kursorem

wszelkie próby zmuszenia komputera do kontynuacji instalacji spalaj± na
panewce

co gorsza, komp aktualnie nie chce minawet uruchomiæ Knoppixa z Live CD
owszem, zabootuje p³ytê, poka¿e opcje wyboru uruchominie Knoppixa po
czymmignie po oczach linijk± napisów i znowu mam stop dysku, napêdu CD i
czarne okno z kursorem

macie pomys³ gdziele¿y przyczyna ?

dysk (Seagate 160 GB) ze starym procem i p³yta dzia³a³ bez zarzutu. Testy
dysku narzêdziami Seagate równie¿ nie wykazuj± b³êdów

dominiki