Re: Jaka pamiec? DDR czy DDR2

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 13:06:01 MET DST

geyb pisze:

> Szczerze mówiąc - trochę mnie zmartwiłeś, bo czeka mnie dwa razy większy
> wydatek niż przy zakupie modułów DDR2. Cóż, w takim układzie nie mam co
> rozważać zakupu 2GB, kupię tylko 1GB, bo przede mną jeszcze dość spory
> wydatek na monitor LCD, planuję 19" w cenie do 700 zł, pewnie będzie to
> Samsung albo Hyundai. bo nic lepszego w tej cenie nie znajdę (szukam
> nowego z gwarancją ze sklepu, nie używanego z allegro). A portfel nie
> jest z gumy :(

Jeżeli na monitorach znasz się tak, jak na pamięciach, to może lepiej
poproś o pomoc kogoś, dzięki komu nie wyrzucisz w błoto 700zł na
gówniany monitor. Przy ograniczonym budżecie Allegro powinno jak
najbardziej wchodzić w grę, tym bardziej, że w używanych monitorach
praktycznie zanika ryzyko wystąpienia defektów matrycy, które
najczęściej ujawniają się w ciągu pierwszych kilku tygodni (co niestety
nie jest regułą, ale zazwyczaj się potwierdza). Polecam np. używane 19"
Delle na matrycach PVA od Samsunga. Poniżej 700zł. A jeżeli koniecznie
uprzesz się przy nowym monitorze, to szukaj takich z matrycami TN
trzeciej generacji. VA za 700zł nie uświadczysz, a TNIII ma już naprawdę
znośne kąty poziome. Ewentualnie dołóż trochę, to w przedziale do
tysiąca złotych znajdziesz jakieś sensowne nowe modele na PMVA i SPVA.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS