Jaka pamiec? DDR czy DDR2

Autor: geyb <geyb_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 10:38:05 MET DST

Witam!
Mam płytę główną Gigabyte GA-8IPE1000-G rev.3
http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-8ipe1000-g_3x.html
W tej chwili mam zamontowane 2 moduły po 256MB, a chciałbym dokupić
jeszcze 2 po 512MB każdy, aby w sumie system miał 1,5 GB RAM-u.
I stąd moje pytanie o rodzaj pamięci, bo na stronie producenta jest
wzmianka o obsłudze pamięci Dual Channel DDR 400 / 333 / 266.
Natomiast jak zajrzę do sklepu, to okazuje się, że moduły DDR są droższe
od DDR2. Czy zatem moja płyta będzie działać z modułami takimi jak te:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=KINGSTON+1GB+D2533+K
czy muszę kupić droższe takie jak te:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=KINGSTON+1GB+DDR+KIT

Pozdr. geyb

p.s.
512 MB już mi nie wystarcza - nie używam Windows, tylko Linuksa, a na
nim zwykle są uruchomione jednocześnie pamięciożerne aplikacje
zaczynając do KDE, a na QEMU i OO.org kończąc.