Re: Trudny wybór płyty głównej (procek Intela)

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 23:14:13 MET DST

Grzegorz K. napisał(a):
> na razie nie dostałem żadnych propozycji konkretnej płyty.
> Co do procka to może się zdecyduję na coś lepszego, wszystko będzie
> zależeć od kosztów płyty.
Poczekaj na dostępność Gigabyte GA-P35-DS3(R) lub tej samej ale z
zintegrowaną grafiką GMA3000 (całkiem przyzwoita!) - GA-G35...
http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2544&ProductName=GA-P35-DS3
Ewentualnie jak masz więcej kasy to weź wersje GA-P35-DS4 - ma dużo
lepsze chłodzenie. Nie bierz wersji S3 - ma gorsze mosfety i kondensatory.
http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2531&ProductName=GA-P35-DS4

Tym oto sposobem będziesz miał płytę na lekki zapas - z obsługą pamięci
DDR2-1066, z obsługą procków z FSB-1333, z bardzo znośnym dzwiękiem
zintegrowanym (podają 106dB odstępu od szumu, może naciągane, ale jest i
tak dużo lepsza niż SB-128 na pci)...

Z tym że na takiej płycie nie przestawić zegara jakiegos taniego E21xx z
200 na co najmeniej 300 - 333 to by było używanie laptopa jako przycisku
do papieru na biurku ;)