Re: MSI KT4V a duże dyski.

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 20:25:40 MET DST

neelix napisał(a):
> Trochę szukałem, ale nie znalazłem informacji.
Włącz światła, to może zobaczysz, choćby w archiwum tej grupy. Nie dalej
jak z 10 dni temu tutaj odpisywałem na identyczne pytanie.

> Na razie mam W98SE i zastanawiam się czy ewentualne
> przejście na WXP będzie użyteczne w tym zakresie, czy ma sens. Na W98SE na
> dysku robi się kaszana i nie można na nim nic trzymać.
Po pierwsze - jak się robi kaszana, to może tasiemka ATA gdzieś
złamana/uszkodzona.
Po drugie - jak dysk sformatowany/spartycjonowany? Prawidłowo? Bo
windowsowy (a pod 98se - dosowy) formater marnie sobie radzi z duzymi
dyskami.
Po trzecie - 98se wymaga któregośtam KBxxxx do obsługi dysków 48bit
(znaczy większych niz ~160GB?), szukaj a znajdziesz...