Re: Trudny wybór płyty głównej (procek Intela)

Autor: Artur G. <_arturgarbacz__at_wp.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 17:43:17 MET DST

Użytkownik "Artur" <zhan@op.pl> napisał w wiadomości
news:f3kkff$a10$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Artur G." <_arturgarbacz_@wp.pl> napisał w wiadomości

> jakies szczegoly?

Kolega mial problemy z serwisem swojej.
Przez moja mam systematyczne zwisy od kilku do kilkunastu razy tygodniowo.
Byc moze to tylko moj egzeplarz jest trefny, ale wiecej nieciekawych
historii na ten temat juz czytalem. Do tego trafilem na jakis "dziwny"
model, o ktorym nawet na stronie Gigabyte nie ma zadnej informacji. O
oprogramowaniu nie wspomne... Ciekawe, ze producent nie przyznaje sie do
swojego towaru, prawda?