Prosze O Pomoc W Wyborze Sprzetu

Autor: wasyl <was_at_sd.cc>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 17:06:54 MET DST

Witam,

W poniedzialek wybieram sie do sklepu i oto co planuje zakupic (podaje
ceny z lokalnego sklepu. Wiem, ze w sklepach internetowych byloby
taniej, ale trzeba dluzej czekac, placic za przesylke no i ewentualne
problemy z reklamacja):

Dual Core E2160 369 zl
Elixir 1GB 800mhz 140 zl
HDD samsung 250GB SATAII 222 zl
Chieftec 02-B-B-B 400W 394 zl
Galaxy 8600GE 595 zl

No i zostaje plyta glowna, niestety im wiecej czytam tym wiekszy mam
metlik w glowie. Chcialbym, zeby procesor poszedl na 2,8 - 3GHZ. Cena
jest rowniez dla mnie wazna (oczywiscie im taniej tym lepiej). Calosc
chcialbym zamknac 2100 - 2200 zl. Ktora z ponizszych plyt wybrac:

- Gigabyte n650sli-DS4 465 zl
- Asus P5B 375 zl
- Asus P5B-E 455 zl
- Gigabyte 965P-S3 378 zl