Ładowanie laptopa w samochodzie

Autor: Antonio <luky1_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 14:24:13 MET DST

Witam,
przegladałem archiwum ale nie znalazłem takie problemu:
znajomy przyniósł mi dzisiaj laptopa i mówi że kupił sobie jakąś
ładowarke na allegro do samochodu - ale może nią tylko ładować laptopa a
nie użytkować go podłączonego do gniazda zapalniczki. Czyli jeśli
podłączy laptopa do zapalniczki to jego ACER się wyłącza i się ładuje.
Nie może sobie śmigać na laptopie na zasilaniu z samochodu. Normalne to
jest? Czy poprostu kupił jakiegoś bubla?

Laptop ma już ze 2 lata- TravelMate 2200 series
Ładowarkaj- Forever ComOn

Pozdrawiam