Re: jakas konkurencja dla GF 8600 GT Galaxy?

Autor: emil <emil.prochnicki_at_gmail.com>
Data: Thu 31 May 2007 - 23:33:48 MET DST

Użytkownik szerszen napisał:

> przymierzam sie do zakupow, jako ze dawno nie interesowalem sie
> sprzetem, poszperalem troche po grupie i po sieci i wstepnie wybor karty
> graficznej padla na gf 8600 gt ale produkowana przez galaxy, ona sadzac
> z opisu ma najszybciej taktowany rdzen i pamiec, z calej grupy 8600gt

Ja sie wahałem między tą galaxy a msi 86gt,
msi jest droższy o ~70 zł ,ale jego system chłodzenia jest genialny
(pasywny wielki radiator na plecach karty )
Gigabyte też ma pasywne ale zawala slota i podobno zbyt dobre to
chłodzenie nie jest.
W końcu wybrałem galaxy tylko będe mu przerabiał chłodzenie.