Re: Laserówka - nowa czy używana.

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 31 May 2007 - 19:45:25 MET DST

> 1100 ma o ile pamiętam idiotyczny pionowy podajnik papieru,
> zbierający kurz i zabrudzający rolki.

idiotyczny jak kazdy gorny:)
ale nie taki malo odporny wg mnie, jesli drukarka jest zadko wykorzystywana
to oki, moze sie szybko kurzyc:)
u nas w firmie i na zakladach mamy tego sporo i 1100 jest rozchwytywana
jesli chodzi o produkcje. chlopaki biora kazda 1100 jaka nam z biur schodzi,
robia jej przeglad i jazda na zaklad. chodza na 3 zmiany i drukuja metki,
informacje do palet itd itp.
sa nie do zajechania, oczywiscie co pewien czas nalezy im sie zmiana sekcji
grzewczej i wymiana rolerow, ale to koszt niecalych 250 zł:)

> 1200 wcale nie jest taka znów trwała, szczególnie w porównaniu
> z serią 2xxx na przykład. To typowa drukarka SOHO z delikatną,
> trzeszczącą przy byle ruchu obudową. Ale mechanizm ma niezły,
> choć nie wolno go zbytnio obciążać, szczególnie w ciepłe dni.

1200 sa slabsze moim zdaniem niz 1100:)
no i napewno do seri 2xxx sie nie umywaja

--
pzdr
piotrek