Re: 8RDA+ padla - lokalizacja usterki - pytanie do ekspertow

Autor: Shaman <shaman_at_nospam.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 12:39:03 MET DST

Użytkownik "Piotr Fonon" <fonon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f3m3ut$i2h$1@h1.uw.edu.pl...

>Jeszcze raz dziękuję! Oględziny w świetle dziennym dały obraz nędzy i
>rozpaczy. Co prawda większe sztuki wyglądają przyzwoicie (i to mnie
>zmyliło), ale mniejsze to już tragedia. Jakie kondensatory (producent, typ)
>polecasz na wymianę?

też miałem z tym problem bo lutownicą bawię się nieczęsto i w kabelkach na
codzień nie siedzę, ale poszedłem do sklepu z częściami i powiedziałem że
potrzebuję elektrolity lepszej jakości niz takie najzwyklejsze :) na to
pani sie uśmiechnęła i powiedziała "pewnie do płyty głównej?" :)

okazało sie, że miała oddzielne szufladki z elektrolitami o lepszych
parametrach.. :)

radzę wieć po prostu powiedziec że to mają być elektrolity do płyty głównej
i na pewno dostaniesz odpowiednie

PZDR
Shaman