Re: LiteOn LH-20A1H (warto?)

Autor: Piotr Fonon <fonon_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 12:22:24 MET DST

neelix wrote:
> Fakt, tacka jęczy. Poprzednia wersja to była 18x. Zastanawiam się
> czemu 18 jest droższa od 20-tki ? Cen nie obniżyli ? No i co z tym
> light scribe ? Czy to się przydaje ?
18=20 tylko firmware jest inny. Cena H i P jest taka sama - wziąłbym H
nawet jak się nie przyda. U mnie tacka nie jęczy, a napęd pracuje
wyjątkowo cicho. Pierwsza seria miała podobno wadliwy silnik. Napęd
uważam za dobry, ale stosuję tylko bardzo dobrej jakości nośniki - więc
nie wiem jak to jest z innymi.
Można jeszcze czasem dostać Benq'a 1655. Jeśli dvd-ram Ci nie potrzebny
- poszukaj.
fonon