Re: grafika zintegrowana a niezintegrowana

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 31 May 2007 - 11:41:04 MET DST

Marx <marx@sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com> Odpowiedz na
news:f3lu05$bu3$1@atlantis.news.tpi.pl:

> jego strona www twierdzi inaczej...

Od pierwszej wersji CoreAVC, tej darmowej, była już zapowiedź sprzętowego
wsparcia. To już chyba ze 2 lata... A na razie ani widu ani słychu wsparcia.
W sumie to niepotrzebne, bo każdy współczensy procesor radzi sobie sam bez
problemów z 1080i.

> no wlasnie
> dlatego nagrywasz z przeplotem, a usuwasz przy odtwarzaniu...

Nie prawda. Nagrywam usuwając przeplow locie, także stosując dodatkowe filtry
wygładzające obraz. A to wszystko za sprawą ffdshow.

> EOT

Jak tam sobie chcesz.

Pozdrawiam!

--