Re: grafika zintegrowana a niezintegrowana

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Wed 30 May 2007 - 22:20:54 MET DST

[...]
> Wynazlazek w stylu WMP?;)

> Joj, to ktoś ma w laptopie 3 karty TV? Albo chociaż 2?

To, że ktoś nie ma w laptopie żadnej karty TV, nie usprawiedliwia
podważania umiejętności twórców MP - tym bardziej jak się nie zna
programu. :P A tak swoją drogą, to dzięki MP właśnie, za pomocą
TVEngine3 można mieć w piwnicy serwerek z 3ma kartami TV,
a w salonie laptopa, na którym poprzez Ethernet można oglądać,
(nagrywać itd.) telewizję z tych właśnie 3 kart TV, który to
zresztą pomysł (wykorzystanie laptopa) był AFAIR już kiedyś
zaproponowany na pl.rec.telewizja. :P
Z mojej strony EOT, bo się off-topic zrobiło.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]