gf 7600gs problem z uruchomieniem

Autor: adamcze <marcinadamiec_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 May 2007 - 20:59:12 MET DST

Witam, mam problem z uruchomieniem karty galaxy gf 7600gs na PCIe ,
chlodzenie zalman. Instalacja sterownikow konczy sie zawsze zwisem
kompa, uruchamia sie ekran ladowania windows, pasek postepu w pewnym
momencie zatrzymuje sie i koniec, tak juz zostaje. Probowalem juz z
roznymi wersjami sterownikow i zawsze to samo, instalowalem na swiezym
systemie, win xp sp2. Calkiem mozliwe ze czeka mnie zwrot karty do
sklepu;-/ ale najpierw chcialem zapytac czy mial ktos podobny problem.
Zasilacz powinien dac rade - Chieftec 450w, plyta to gigabyte
ga5q1gm-s2g (to ta ze zintegrowanym gf6100), do tego 1gb goodrama i dysk
samsunga na ata. Mam jeszcze jedno pytanie, myslalem, ze karta jest
dodatkowo zasilana z molexa ale nie znalazlem gniazdka do jego
podlaczenia, chyba, ze zle szukam to wtedy wyjasnilby sie problem
zawieszania kompa ;-)
za wszelkie sugestie bede bardzo wdzieczny
pozdrawiam
adamcze