Re: Chieftec HPC-360-302 DF - kaput... :-(

Autor: Player <player_at_noname.pl>
Data: Wed 30 May 2007 - 17:56:32 MET DST

> Ten moze byc fajny, ale wolabym zobaczyć doglebny test tego zasilacza,
> taki z wynikami pracy pod 100% obciazeniem przez > 2 dni. Ale na piewszy
> rzut oka wyglada zupełnie OK.

w srodku 100% klasyczny fortron w ładnym wydaniu (obudowie) amacrox, testy
są mozna poszukac w sieci

> Co do lezakow magazynowych mam pewne opory, kupilem podobne zasilacze (3
> albo 4 sztuki) na allegro też FSP. Okazało się iż byly to naprawiane w
> Polsce zwroty/leżaki/whatever. Niestety mialy tendencje do popiskiwania i
> inne (niby drobne) wady, ktore nie wystepuja w "sklepowych" FSP, a są
> baaaardzo denerwujące.

takie były i nadal są fortrony PFN 400 - kiedys przez chwile widniała aukcja
kilku tys takich zasilaczy z opisem: "Jedne działają inne nie - hurt" :)
seria HLN i GLN to zupełnie inne sztuki

> No ten to wyglada jak 100% lipa ;-) zadna porzadna firma nie zastepuje
> grila od wentylatora takim metalowym badziewniem. Ciekawe co siedzi w
> srodku ;-)

hehe ten uzywam osobiscie bo imo najlepszy z tych wszystkich, 100% w srodku
seasonic S12-430 ktory w sklepie kosztuje 300zł, wygląd owszem najgorszy ale
to wina OEM, robiłem testy tego seasonika i z samego 12V mozna brać 340W!
Zasilacz smiga u mnie juz 1.5 roku