Re: 8RDA+ padla - lokalizacja usterki - pytanie do ekspertow

Autor: Shaman <shaman_at_nospam.pl>
Data: Wed 30 May 2007 - 15:50:06 MET DST

Użytkownik "Piotr Fonon" <fonon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f3jr8l$jka$1@h1.uw.edu.pl...
Michal k. wrote:
> na 100% trzeba wymienic napuchniete kondensatory
>Dzięki za radę. Niestety na pierwszy rzut oka nie znalazłem takich. Fakt,
>że oględziny były pobieżne, zrobię to dokładnie. Może jakieś bliższe
>wskazówki - które są podejrzane?

może to Ci pomoże:
http://picasaweb.google.com/mehoweck/Technika

mnie najpierw przestało działać USB2.0.. przełączyłem w BIOSie na USB1.1.
.ale po pewnym czasie zaczęły sie problemy ze stabilnością aż wreszcie płyta
w ogóle nie wstawała.. przelutuj wszystko co podejrzane.. szczególnie w
okolicy regulatorów napięć i mostka..

PZDR
Shaman