Trudny wybór płyty głównej (procek Intela)

Autor: Grzegorz K. <grego69_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 May 2007 - 13:23:05 MET DST

Witam,
Przejrzałem całe archiwum, inne strony i próbuję coś wybrać jeśli chodzi
o płytę główną. Kiedyś preferowałem Asusa, teraz doczytałem, że firma
się zepsuła i nie robi już tak dobrych płyt jak kiedyś. I jestem w
kropce. Mam zamiar kupić jakiś procek, może PIV na początek, a potem coś
lepszego. Zależy mi na stabilności i szybkości. Nie zamierzam podkręcać
sprzętu. Płyta powinna mieć kartę sieciową, muzyczną, ale raczej bez
wbudowanej grafiki. Cena do, powiedzmy ok. 600 zł.
Cy możecie coś doradzić?
Z góry dziękuję za sugestie.
Pozdrawiam,
Grzegorz