Re: szybka drukarka atramentowa

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 30 May 2007 - 11:30:10 MET DST

Artur napisał(a):
> bo z doswiadczenia wiem, ze atramentowki sa szybsze w pewnych
> zastosowaniach... na przyklad wyobraz sobie drukowanie jednej cyferki na
> kartce A4 w tysiacu egzemplarzy... atramentowki szybciej przesuwaja
> papier niz laserowki (tanie)

Poszukaj więc poleasingowej dobrej drukarki laserowej, która będzie
szybsza od jakiejkolwiek atramentówki a kosztami niższa o kilka rzędów.

> pozatym atramentowki lepiej znosza wyzsza gramature papieru

Wszystko zależy od sposobu przyjmowania papieru, w dobrych laserowych
drukarkach nie stanowi to najmniejszego problemu, w przeciwieństwie do
wielu atramentówek.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: