Re: Glosne, uciazliwe chlodzenie procesora.

Autor: R. <slayer38NOSPAM_at_NOSPAMvp.NOSPAMpl>
Data: Wed 30 May 2007 - 09:19:31 MET DST

Tomek napisał(a):
> Hej,
> Mam problemik. Chodzi o to iz, wentylatorek dodawany z procem (w tym przypadku
> AMD64X2 5600+) mimo pracy w dosie czyli przy minimalnym obciazeniu potrafi
> strasznie sie rozpedzac a co za tym idzie wytwarzac dosyc mocny chalas. Gdy
> otworze obudowe cichnie, ale gdy zamkne, zaczyna sie makabra:) Czy mieliscie
> takie przypadki? Czy alternatywne coolery potrafia dzialac wydajnie i cicho?

tez mialem takie problemy i nawet wymiana chlodzenia z boxoweg na AC
Alpina 7 nie sprawila ze przy zamknietej obudowie jest cicho. Przy
otwartej owszem- roznica jest i to duża ale zamknięcie obudowy powoduje
"wycie" tyle ze ja mam uszkodzony czujnik temperatury...

AFAIR AMD mają dosc ciche chlodzenia, moja dziewczyna ma jakiegos
athlona- chyba +2400 i jest cichy, kuzyn tez ma cichutkiego (nie pamitam
modelu) wiec moze cos rezonuje w Twojej skrzynce... jaka to obudowa?

--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com
|_|\_\ .PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB