Re: Glosne, uciazliwe chlodzenie procesora.

Autor: JC <jc_at_dotnet.com.pl>
Data: Wed 30 May 2007 - 09:16:37 MET DST

"Piotrek" <hiphop@poczta.onet.pl> wrote in message
news:f3idsr$qco$1@news.interia.pl...

> podłączam się do tematu:
> u mnie metalowe chassis obudowy z przodu na dole ma perforację i miejsce
> na przykręcenie wentylatora ale obodowa plastikowa nie ma otworów ani
> perforacji w tym miejscu :(
> Więc siłą rzeczy zamontowałem dodatkowy wentylator z tyłu obudowy ale na
> WYCIĄGANIE powietrza ze środka - czy to właściwy kierunek podłączenia ?
> Może powinien NAWIEWAĆ powietrze z zewnątrz ?

Jeśli z tylu, to ma wyciagac powietrze, czyli dobrze zamontowales. Jesli
masz miejsce na przodzie i nie wystarcza wyciaganie powietrza z tylu (w
srodku jest goraco), to oczywiscie mozna jeszcze dolozyc wentyl z przodu lub
z boku - zalezy gdzie masz miejsce. IMHO jesli z przodu nie ma wlotu
powietrza, to wentyl w tym miejscu niewiele da.

JC