[pare pytan] Asus P5B + C2D E4300

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Wed 30 May 2007 - 00:18:35 MET DST

Hej,
po pierwsze nie moge zmusic proca aby automatycznie zmienial mnoznik pod
windowsem na 6 przy braku obciazenia (minimalny schemat zasilania
zaznaczony).
po drugie, w instrukcji pisza cos o EIST, ja w ogole nie mam takiej
opcji w BIOSie :o ocb? Za stara wersja biosu?
po trzecie, dzis kolo 15 patrzylem w hardware monitor w biosie i
pokazywalo temp proca kolo 50*C, teraz patrze 25*C, czy otoczenie az tak
bardzo moglo wplynac na temp proca?
po czwarte, plyta podobno moze sterowac wiatrakami (opcja Q-Fan cos
tam), jak zaznacze ja, moge wybrac schematy optimal/silent/performance
ale wydaje mi sie, ze to nic nie daje, bo i tak wiatrak kreci sie z
1000RPM :)
Dzieki za odpowiedzi.

--
Pozdrawiam,