Re: Pendrive Kingston 4GB - który?

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 21:47:02 MET DST

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@o2.pl> napisał w wiadomości
news:20070528213146.baac98b5.sqeeb@o2.pl...
On Mon, 28 May 2007 21:23:39 +0200
"AnUbIs" <usenet_userWYTNIJ@wp.pl> wrote:

> Polecam Kingston z serii: DataTraveler II używam - koledzy też, szybkie są
> niezawodne a do tego tanie.
> Ewentualnie PQI !

Nie chciałbym być niegrzeczny, ale czy Ty w ogóle czytałeś posty wyżej?
Podałem 2 Kingstony do porównania, z czego jeden droższy z jakąś funkcją
MIGO...

tak czytałem i doradziłem ci wybranie tego Data traveler II czyli dokladnie
2 link z allegro ktory podales (to wlasnie ta seria !)
Co do migo to tu masz wyjasnienie czym to jest:
http://www.kingston.com/plroot/press/2005/n0507a.asp

Te pendrive to nowosc, sa bardzo szybkie i do tego nie drogie, sam
testowalem i dla tego polecam.