Wybór wydajnego notebooka do 3200zł

Autor: Tomasz Dąbrowski <tadabrowski_at_gmail.com>
Data: Tue 29 May 2007 - 21:00:36 MET DST

Witam.

Nosze sie z zamiarem zakupu laptopa. Nigdy wczesniej takowego urzadzenia
nie mialem, wiec na markach sie srednio znam. Cena to maksimum 3200zl.

W laptopie przede wszystkim potrzebuje mocnego procesora, najlepiej Core
2 Duo, Core Duo oraz 1024mb ramu. Dysk powinien byc na sterowniku SATA,
ale jego rozmiar nie ma znaczenia. Grafika przydalaby sie NVidii, ale
Intel ostatecznie rowniez moze byc. Laptop koniecznie musi miec wyjscia
s/pdif, tv, wbudowane Wifi oraz minimum 3 x usb.

Zauwazylem, ze duzo nowych notebookow ma ekran GLARE. Czy jest to
rzeczywiscie uzyteczne szczegolnie, gdy laptop bedzie uzywany glownie w
pomieszczeniach?

Ktora z marek by byla najlepsza, jezeli chodzi o jakosc obudowy? Laptop
bedzie dosc czesto przenoszony, wiec ten czynnik ma dla mnie duze
znaczenie. Wiem, ze dobrej jakosci sa HP, ale cena jest jednak spora.

Jak sie plasuja kadlubki wzgledem laptopow markowych? Chodzi mi o
jakosc, awaryjnosc, itd.

Oto kilka modeli, ktore mnie zainteresowaly:
Asus VBI Z62Jm T5500/1024MB/120GB
http://www.mobilworld.pl/produkt/z62jm_t55001024mb120gb.php

HP Compaq nx7300 GB852ES C2Duo T5500/1GB/120GB/15"/Vista bas
http://mikrokomp.pl/go/_info/?id=336

FS Amilo PI1505 (C2D 5500, 1024MB, 120GB, Linux)
http://www.komputronik.pl/Notebooki/Fujitsu_Siemens/Amilo/Intel_Centrino_Duo/FS_Amilo_PI1505_C2D_5500_1024MB_120GB_Linux_/pelny,id,36021,s,1/