Re: HP LaserJet 1020 i plamki..

Autor: ptak <m_at_-PRECZSPAMERSE-jic.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 17:28:22 MET DST

Użytkownik "szymek_sq [LUB]" <szymek_sq@interia.pl> napisał w wiadomości
news:1180451283.486702.248440@p77g2000hsh.googlegroups.com...
Plamki jak na zdjeciach [2 strony po kolei]:
dotyczy on innej drukarki,ale wywnoskowałem z tego ze wina tkwi w
bębnie fotoreceptora? Musiałem go uszkodzić?

Czy wymiana na orginalny nowy toner pomoże, czy nie?

pomoze, wielce prawdopowodobne jest uszkodzony walek OPC wymiana pomoze
dobra regeneracja to nie tylko same dosypanie proszku

--
skonczyl sie tusz w drukarce?
bez paniki - www.dodrukarek.pl