Jak w kilka sekund bezpiecznie wyłączyć komputer?

Autor: komorra <komorra_at_gmail.com>
Data: Tue 29 May 2007 - 16:21:57 MET DST

Witam. Czasem zdarza mi się, że muszę bardzo szybko wyłączyć komputer
i nie mogę czekać, aż xp sobie wszystko zapisze. Kiedyś po twardym
resecie zauważyłem, że zresetowały mi się zakładki w firefoxie
(ciekawe czy coś jeszcze się nie stało) i zastanawiam się czy użycie
przycisku power (w wypadku gdy trzeba go trzymać i po 5s sie wyłącza)
jest równie niebezpieczne?