najlepsze są canony np. canon ip 1500 pozdro ze zduni

Autor: Gabriel Kuna Kasa I lpts <student017D_at_sbsmenis.edu.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 16:04:22 MET DST

Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:1180339921.355101.184130@p47g2000hsd.googlegroups.com...
Witajcie!

Mam problem z drukarkami OKI 3320 i 3321, faktem jest, że wydrukowały
już tysiące stron, ale drukują ok, problem mam tylko z niektórymi w
tym, że przesuwają papier, jak puszczę do wydruku powiedzmy 20 stron
to wydruki nie kończą się i nie zaczynają na początku strony tylko
wchodzą na sąsiednie strony. Jest jakiś parametr który można zmienić,
żeby to opanować? Wszystkie drukarki mają te same ustawienia, a 3 z
nich doświadczają tego problemu i już nie wiem co z nimi robić :/
Pomóżcie!