Re: jaka karta + dwa monitory

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 13:51:30 MET DST

Kafar pisał więc napisał:

> To to badziewie z microszajcu jest winne

wiem:-D
Próbowałem już wszystkie sterowniki ze strony producenta. Najgorsze
jest to, że nie mogę odpalić trybu niezależnych pulpitów - jedynie
"dołączony monitor" W sumie to szukam innej, również ze względu na małą
ilość pamięci (16mb) i szynę PCI. Boję się jednak wtopić i kupić coś
nie teges - miałem nadzieję na podpowiedzi od ewentualnych userów
takiego rozwiązania.
A co do postu "Michal k.", to ma pewnie ortodoksyjne podejście do
tematyki grupy - ale spoko, w tym temacie EOT.

Pozdrawiam.

--
.lamer