LCD z dobrymi kolorami a input lag

Autor: xXx <newsgroupWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 10:45:43 MET DST

Planuje zakup monitora LCD panoramicznego do ok 2000 zl. Zalezy mi glownie na
dobrych kolorach, katach widzenia ale czasem chcialbym tez pograc albo obejrzec
film. Poczatkowo wybor padl na Gateway FPD-2185, bo ma dobra cene, matryce S-PVA
samsunga, i dodatki takie jak DCDi i USB hub. Jednak czytalem ze czarna obudowa
meczy wzrok, a tylko taka jest dostepna.
Troche gorsze mozliwosci ma samsung 215TW, drozszy jakies 400 zl, ta sama
matryca, ale jest srebrna obudowa. Jednak o tym modelu duzo osob pisze ze ma
bardzo duzy input lag. Zastanawia mnie czy taki problem wystepuje we wszystkich
monitorach na matrycach PVA,MVA, i osoby ktore sie skarza na to porownuja input
lag do matryc TN, czy tez konkretnie model 215TW ma wiekszy input lag niz np
gateway na tej samej matrycy. Co ciekawe czesc osob pisze ze z powodu duzego
input lag wymienila 215TW na inny model a inni pisza ze nie zauwazaja opoznien.
Czy to mozliwe ze cos sie zmienilo w procesie produkcji i aktualnie produkowane
modele maja lepsze parametry lub zalezy to od fabryki ktora je wyprodukowala ?
Czy ewentualnie znajde cos lepszego od tych monitorow w cenie ok 2000, panorama
minimum 21 cali (chce miec w miare duza plamke) ?