Re: OKI 3320 / 3321

Autor: Tomek z Wawy <tomek_z_wawy_at_tlen.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 09:26:06 MET DST

On 28 Maj, 18:13, "HawkEye" <HawkEye_WYTNIJ_...@gazeta.pl> wrote:
> Użytkownik "pawelo_pl" <sp1...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:f3eh06$3h8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Tomek z Wawy pisze:> Witajcie!

> Wydrukuj z tych które dobrze drukują konfigurację i zaprogramuj tak sam
> te "złe". Prawdopodobnie musisz przestawić długość papieru opcje bootom
> feed, rear feed i top feed . Do setup drukarki wchodzisz przez shift +
> menu.

> Ew. zrestartowac, ale to co napisal pawelo_pl, czyli ustawienie dlugosci
> papieru i zabawa w menu bedzie wskazana.

Moi drodzy, czytajcie ze zrozumieniem:

"Wszystkie drukarki mają te same ustawienia", to pierwsze co
sprawdziłem, nawet zresetowałem ustawienia i ustawiłem od nowa. Czy to
może być problem z elektroniką? Wszystkie wyczyściłem na błysk i z
mechaniką raczej nie ma problemu poza tym, że może być zużyta, ale
budowa tej drukarki jest prostsza od cepa, więc nie wydaje mi się by
coś było zepsute mechanicznie.