Re: Słuchawki z mikrofonem Manta - MM20Communication Headset

Autor: Tomek <binar_at_op.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 22:48:13 MET DST

> ja i moi znajomi to jestesmy kurcze jakies szczesciarze. 4 kupione
> Emperory
> i wszystko działa. Ostatnio ogladam mecze NBA na swoim wiec katuja go
> niemiłosiernie - wszelkie rzuty wolne, przerwy techniczne od razu
> przesuwam, wiec zarówno DVD jak i pilot sa mocno katowane a mimo to nadal
> działaja. W przeciwienstwie do odtwarzacza DVD marki LG który kosztował
> prawie dwa razy tyle a mimo to po roku czasu zepsuł sie i wymagał wizyty w
> serwisie.

Może macie szczęście. Ja kupiłem na urodziny dla córki i coś mnie tknęło 2
dni przed urodzinami, żeby go podłączyć. Skubany nawet się nie włączył. W
markecie za mną stoi facet i właśnie odbiera z naprawy 3 raz emperora. Ja
oddaję swojego i nawet go nie sprawdzają tylko wymieniają na inny. Z tego co
słyszałem od sprzedawcy to potrafili zwrócić cały kontener bo pierszych
kilkaset sztuk nie działało a reszty już nie sprawdzali.

Tomek